EmineIsbilir yok erken demedi zaten bu hafta olmasını doktorum istemişti. Herşeyini net şekilde gördü zaten bazı kemikler ve kalpteki odacıklar vs gibi baktığı belli yerler var onlar tam sıkıntı yok dedi bize de gösterdi. Yalnız benimkinin karın çevresi önden gidiyormuş tombiş dedi yediklerime daha çok dikkat etmem gerekiyor , sanırım gebelik şekeri çıkacak biraz şüphelendi 😕