Adetime 12 gün den fazla varken bel boşluğumda sürekli bir ağrı var yürürken daha çok , bazen yumurtalıklarım ağrıyor genital bölgem çok az sızlıyor geçiyor , birde 2 3 gündür çok anlamsız sinirleniyorum. Bugün vücudumda isilik gibi birşey çıktı boynumda . Adetime 7 gün kaldı bunlar hamilelik belirtisi olabilir mi arkadaşlar