Yagmurryyc Kızlar selamlar bugün kanamam oldu çoğul gebeliğim hastaneye acile gittik ve kese etraflarında kanama var dedi ne olursunuz bir şey olur mu bilgisi tecrübesi olan var mı
gamonur Yagmurryyc canım çok geçmiş olsun kaç haftalıksın benimde 9.haftamda kanama alanım vardı 4 ay boyunca yattım şükür geçti doktor iğne ilaç vermiştir heralde
Ayseport Yagmurryyc benm ilk gebeliğimde de vardı şimdi de var ilk gebeliğimde 3 aya yakın progestan kullandm küçüldü ve bebek büyüdükçe kayboldu şimdi ise yine küçük bi bölge olarak var yine progestan kullanıorm korkulacak bişe değil telaşlanma ilaç kaybedio onu
tupbebekannesi123 Yagmurryyc benim de 6. HaftAda oldu progestan iğne ve proluton iğne kullandım 3 ay yattım
Huzurrr_13 Yagmurryyc bende 3 günde bir proluton Depot igne kunlaniyorum ve progestan kunlaniyorum günde 2 kez 2 aydır devam ediyoruz ilaçlara benimde ikizdi
Yagmurryyc gamonur 10 haftalık canım . Ben zaten 7 yıl sonra tüp bebekle hamile kaldım , zaten yolum çok zordu bunu yasamak mahvetti
Yagmurryyc Ayseport ınsallah kaybolur ben tedaviyle gebe kaldığım için, tüm iğneleri kullanıyorum ınsallah geçer korkuyorum kaybetmekten
Leylaa34 Ayseport bana da kanama alanın var deri ancak çok önemsemedi de ilaç vs vermedi hiç uyarıda bulunmadı. Ağrım sancım olunca tedirgin oluyorum doktora da yazdım ilaç kullanmalı mıydık diye endişe etme sorun olmaz dedi. Yazılanları okuyunca tedirgin oldum
Ayseport Yagmurryyc korkma aklına kötü şeyler getirme iyiyi düşün yat dinlen ağır kaldırma çok sıcak duş alma
Papatya5361 Yagmurryyc canım ilk önce olumsuz düşünme çok iyi anlıyorum seni insanın elinde olmuyor ama sitres çok etkiliyor sen ne kadar sitres yaparsan bebeğinde orda sitrese girer iyi düşün bol bol dua et hayirlisiyla hiç bisey olmicak Allah in da izniyle. Bu günler de gelip gecicek sabret 🤗❤
Yagmurryyc Papatya5361 canın çok teşekkür ederim insanın bu zamanda böyle mesajlarla enerji geliyor Allah razı olsun
Busramusti Yagmurryyc ilk gebeligimde 7. 8. Haftalarda yaşadım sanırım progestan vermişti doktorum hep yattım sadece tuvalete kalmıştım çok şükür 1 haftada toparlanmisti bol bol dinlenin doktorum bana yere eğilip bisey bile alma demişti inşallah sizinde geçer kalbinizi ferah tutun
Yagmurryyc Busramusti insallah bende atlatırım . Çok teşekkür ederım biraz olsun geçenleri duydukça içim rahatladı
calciumoxalat Progestan veriyorlar canım, genelde 2 3 haftada kayboluyor bazen biraz daha uzun sürebiliyor. Bebekler iyiyse sıkıntı olmaz ins.
calciumoxalat Progestan veriyorlar canım, genelde 2 3 haftada kayboluyor bazen biraz daha uzun sürebiliyor. Bebekler iyiyse sıkıntı olmaz ins.
lilalilalila Yagmurryyc benim de oldu. Progestan aldim 1 ay. Proluton depot ignesinden de oldum. Gecti şükür daha da olmadı.
Ksks07 Yagmurryyc 1 ay sürdü bol dinlenin stressiz durun sıvı alın İnsallah geçiyor biraz sabır ve sükunet isteyen bir süreç 🙏🏻
Oznur3460 Yagmurryyc benimde 6 haftadan 16 haftaya kdr kese etrafında kanama oluyordu progestan kullandım uzunca bir süre sonra kendiliginden kanama durdu ağır kaldırmayın kafanıza cok takmayın hareketlerinize dikkat edin inşallah geçecek bu günler
Meleknkkk Yagmurryyc benimde olmuştu kanama alanı canım 4.haftadan 6.haftaya kadar lekelenmem olmuştu normaldir diye düşünmüştüm zaten 6.haftada da kanamam oldu baya bi 3 gün yattım hastanede serum iğne ilaç kurtulduk Allaha şükür şimdi 19+3 olduk. Sürekli istirahat etmen gerekiyo benim kanama alanı baya da büyüktü hem doktor düşük riskin çok yüksek seni gönderemem eve demişti. Sürekli istirahat et Allahın izniyle bisey olmaz inşallah
Yagmurryyc Meleknkkk canım çok teşekkür ederim Allah razı olsun . Doktor bana da gerekirse hastanede yatacaksın demişti . Geçtiğine dair yazdıklarınız içimi rahatlattı .