Htcerdogn bende diyorum ki herkesin vücudu aynı değil herkes aynı belirtileri göstermiyor bende de enfeksiyon vardı hiç bir enfeksiyon belirtisi göstermedim biri diyor ki beşinci haftamda yumurta kıvamında akıntım oldu sizde de öyle mi öteki diyor yerleşme kanamam oldu sizde de var mı bende bunu anlatmaya çalışıyorum herkes herkesle aynı belirtiyi yaşamıyor ki doktorun ne diyorsa odur yani daha ötesi var mı ha doktor bişey demez gelip sorarsın daha tecrübelilere ama buda saçmalık