Sibellaaaaaa bu konu aynı sen hamilelikte 5 kg aldın ben 6 öbürü 9 gibi gibi. Doktor normal demis gelişimi güzelse 50 gr fazla olsa ne olur ilk başlarda bende kendi bebeğimin kilosunu yazıyordum ama yazmıyorum artık çünkü daha karnimdayken başkalarının çocuğuyla kiyaslarsam ya ilerde doğduğunda da başkalarının çocuğuyla kıyaslarsam dedim ve vazgeçtim eger bebeğinize giden damarlarda eksiklik vs yoksa zaten bebeğiniz yeterince gelişir gelişim geriliginin yeme içmeye alakası yokmuş genetik olarak iri yapılı anne baba vs gerekiyor iri olması için zaten Allah korusun bu damarların eksikliğinde de bebegin gelisimi duruyorsa eger doktorlar erken doğum yaptırıp dışarıda geliştirmeyi tercih ediyorlar bunu yaşayan bir arkadaşım var lütfen evladımızı başka çocuklarla şimdiden kiyaslamaya başlamayın falancanin çocuğu 100 almış sen 80 aldın sınavdan der gibi