JaDe80 Kızlar bana biri dedi ki çilek yerken elini yüzüne yada vücuduna dokundurursan dokunduğun yerde bebekte leke olur dediler doğru mu sizce bu ben pek inanmıyorum ama sizinde bildiğiniz başka varsa buradan paylaşında öğrenelim
Hilal-95 JaDe80 ben yedim sürdümde hiç bsy yok bebeğim de🤣 hurafe canm takılma çilek cok faydalı bişey ye gitsin abartmadan mesela ayva ye gamzezi olsun derler ben yemedim ama bebeğimde gamze var😀😀
Derya JaDe80 ben bunu bilerek elimi vucudumda pek görünmeyen bir yere sürdüm ama bebişimde hiç leke yok hurafe işte 😂 yapmayın denilen her şeyi denedim tutmuyor😂
JaDe80 Hilal-95 Ayvayıda demişlerdi evet siz söyleyince aklıma geldi çileği yiyorum ama ister istemez elim yüzüme gidiyor yada kolum bacağım kaşınıyor onu duydum ya psikolojik olarak galiba 🤣😜