Kızlar kızım başlarda hep önden gidiyordu 2 hafta falan hatta doktor iri bebek diyip şekerden şüphelendi özellikle şeker yüklemesi istemişti. Neyse 1 ay önce kontrole gittiğimde tam haftasıyla uyumluydu 2250 dedi. Bu pazartesi kontrolüm vardı 36+4tüm 2500 olmuş yavrum. Doktor kg almamış dedi hatta 26sına randevu verdi eğer yine almamışsa bebeği alırız tarzından konuştu. Şu an 37. Haftaya girdim 26sında tam 38+0 olucam. Bebeğim 2500 kg falan doğsa küveze mi alırlar? İçime şimdiden dert oldu