Cinarsmom squat açılma için çok iyi bir eğzersiz açılma olmuş olabilir çok da az kalmış. Bende dün kasık ağrısı ile hastaneye gittim nst sancım falan çıktı bayağı ama haftam erken oldugu için müdahale edildi sizin bitmiş nerde ise eğer sancı 5 10 dk da bir geliyorsa hemen gidin derim ben