Doktora gittim bugün normalde 36 hafta olması gerekirken 33 hafta çıktı ve kilosu da 2200. Doktor ya plesentan yaşlanmış ya da minyon bir bebek 1 hafta sonra gel gelişimine göre bakarız olmazsa sezaryenle alırız biraz bekleyip dedi 😕 başına gelen var mı kızlar nolur bişeyler yazın…