Nerminterzi 27 haftalık hamileyim detaylıda da Dr seker yüklemesi yaptır dedi. Bugün Dr a gittim suyu fazla dedi. Seker yüklemesi yaptır dedi sizce ne yapmalıyım..
moom222 Nerminterzi açlık tokluk baktırdım doktorum yükleme . istemedi şeker çıkmadı bana da 24 haftalikken suyu braz fazla dedi haftaya kontrol var bakalım düştümu ben ekmek tatlı serbetli içecekler çikolata çok kaçırmıştım ona yoruyorum suyun fazlaligini
Nerminterzi moom222 zaten karbonhidrat ve şekerli tüketmeden kaynakliymis. Ama ne derece yüksek olduğunu bilmediğimiz için Dr yaptır dedi ona göre birşey verirler en azından diye düşünüyorum. Bı yandan zararlı mı diye de düşünüyorum
moom222 Nerminterzi ya doktor zararlı demedi ama kordon dolanır falan filan dedi çok ciddi bişey olsa dedi diyorum ben yeniyim diye demistir diye tahmin ediyorum aile hekimliğinde ki hemsirem de az olmasından sa çok olması daha iyi dedi