Buse09 ben haftamı hatırlamıyorum ama ilk trimester dönemindeyken dişçiye gitmiştim. Haftan ilerleyince bakalım demişti. Şükür şu an ağrım kalmadı ama bildiğim kadarıyla ilk zamanlar müdahale etmiyorlar. Gene de emin olmak açısından doktora görünmenizde fayda var. Gebe olduğunuzu söylerseniz en uygun çözümü sunacaklardır. Çok geçmiş olsun.