50 gün önce doğum yaptım kızlar luhusalığım bitmeden 1 hafta önce kanamam da komple bitmişti bugün ki postumda dediğim gibi tekrar başladı sabah kahverengi ydi ama şimdi kırmızıya dönüyor size sormak istediğim şu
Ben doğum kontrol hapı kullanıyorum (emziren ler için olanı) acaba ben şuan regl mi oldum ona göre hapı kullanmayı bırakmam gerekiyor kullansam zararı varmı ya pazartesi doktor a gidicem ama sizce kullanmalımıyım zaten o güne kadar ilişki olmaz eşimle ki oluncada ilaç +geri çekilme ile korunuyorduk
Napıcam ya araştırıyorum araştırıyorum bir sonuca varamıyırum