Deletedmom623737 Ben de primadan sleepy’e geçmeyi düşünüyordum. Primada bile kızardı kalçası yavrumun, bezin desenleri çıkmış dün altını açtığımda😳, bir zaman da göbeğinin alt kısmı hafif soyuluyordu çok mu sıkı geldi acaba dedim , az daha gevşek bırakayım dedim bu sefer de kakalar bele çıkmış bir çözüm bulamadım yani😂 aşırı hassas ciltleri🤦🏼♀️