Benimde saçlarımda baya beyazlar var doktoruma söylediğimde amonyaksız bitkisel boyayla boyayabilirsin dedi. Bir kaç kuaföre gittim tamamen bitkisel boya olmadığını söylediler az da olsa amonyak hepsinde varmış. Bu yüzden boyatmadım. Şimdi beyazlarımla mutluyum 😂