Eslem_1 egeninincisii ben de ilk kez gebelikte komagene yedim de tadını pek sevemedim inşallah içeriği de temizdir 🍀
egeninincisii Eslem_1 Tanıdığımızın dükkanı var temiz olduğuna şahit olmuştum. Çok sık tüketmiyorum ama canım istediğinde içine sadece marul koydurarak tüketiyorum 🤗 Oses’e de güzel diyorlar ama denemedim hamileliğimde.
Eslem_1 Bayancorek gebelikte etli de etsiz de yenmez yazıyor nette ama 4-5 kere yedim etsiz oluyor hepsi zaten herhalde ..o markadan yemedim 🍀
Bayancorek Eslem_1 Evet bir sene problem yaşanmıştı ondan sonra etli yasaklandı zaten, o tür yerdekiler etsiz. 🌸 Ben bağımlısıyım ya, karşı koyamıyorum. Tabi her gün yenmez zaten ayda 1 falan yiyorum bende bu süreçte yinede. 🙈
Minisimb Eslem_1 neden etsiz yenmesin ki , içinde bulgur,soğan,sarımsak,isot,nar ekşisi ve baharatlar var zararlı birşey yok ki :) ben evde yapip yiyorum valla
Eslem_1 Minisimb ne güzel evde kendiniz içeriğini bilerek hazırlayıp yiyorsunuz ben dışarıdan yedim 4-5 kez de tabi güvenilir markalardan tüketmek gerek 🍀