Benjaminannesi Bebeğim son günlerde çok fazla hickirmaya başladı yani gün içerisinde sabah öğle akşam bir yerlerde okudum kimisi iyi diyor kimisi hastaneye görünmen gerekiyor diyor yani korkmaya başladım normal mi acaba bilenler vardır sanırım 32 haftalik
sema_altas55 Benjaminannesi benimde 30 a girdim sürekli hıçkırıyor iyimiş ciğerleri gelişiyormuş 33 haftalığım
fatmakoken1_ Benjaminannesi kaçıncı haftada hıçkırmaya başlıyor ben şuan 27+1 im ve nasıl bişey acaba nasıl anlıyorsunuz hıçkırdığını
Demirssmomm Benjaminannesi Canım doğurmak üzerim günlerim kaldı. Daha dün dr gittim. Çok hareketli ve çok hıçkırıyo dedim bu çok iyi bişey dedi. Nefes egzersizi yapıyor bebek dedi. Akciğer gelişimi için iyi bişey bu dedi. İçin rahat etsin. Bazen bebek hıçkırırken ben bile o kadar çok toruluyorum ki anlatamam..
Benjaminannesi EsraTnrgn çok şükür valla korkudan bayılacaktim artık yani bir de zamanları var sanırım
Benjaminannesi Demirssmomm ben de inanın ki endişeleniyor insan ister istemez. Teşekkür ederim bu arada 🥰🥰🤗🤗🤗
43serife Birminikcivciv bende merak ettim arada arka arkaya benim de aynı yerde hareket oluyor öyle bişey mi bilemedim
Rabiaugur Benjaminannesi bende de çok oluyor günde 2 ya da 3 kere bi de baya uzun sürüyor ben yoruluyorum yavrumun yerine bi de son haftalarda oldugum için baya dışarıdan bile belli oluyor kalp atışı gibi baya belirgin
Benjaminannesi SimayeceninAnnesi minik minik vuruyor ama belirli aralıklarla değil aynı yere saniye saniye vuruyor şu an kaç aylıksiniz