Melikesylan Kızlar 24 haftalığım 2 aşımı oldum sağlık ocağında ilk tetanoz aşında hiç ağrı hıssetmedım bunda kolum şişti ve ağrı var ve bebek hareketleri çok az başına böyle bır durum gelen varmı
Linamom41 Melikesylan Bende birinci doz oldum ama çok kötü oldum. Ağrı, ateş, şişkinlik ve halsizlik yaşadım iğneden sonra. Hatta acile gidip ağrı kesici serum aldım. Hepsi de aşının yan etkileriymiş. Şimdi de ikinciyi olmayı düşünmüyorum.
Serapcemre Melikesylan bebeğinize bir şey olmaz tetanoz aşısındam korkmayın benm 3.dozda kolum mosmor oldu ve şişti çok ağrıdı takılmayın derim ama içiniz rahat etsin istiyorsanız gidin bakın bebeğe rahat edin
Keremozgee Bende bugün oldum 2. Doz tetanozu benide 13 haziranda çağırdı ilki böyle değildi dediğiniz gibi kolum fazla ağrıyor bebekte daha sakin hareket ediyor ama bi sıkıntı yok gibi
Melikesylan Keremozgee ilk vurulduğum gün daha az ağrı vardı bugun kolum kütük gıbı endişelendim neyseki sizdede öyleyse demekki normal bu sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı❤️