Htctsbk benim de 11 haftalık şuan ya erken daha karnımızın çıkması ama var gayet yani şişkinlik falan da değil gibime geliyo çünkü bu aralar kabızlık sorunu yaşamıyorum ben😌 Çok canım sıkılıyo cidden diğer anne adaylarının daha geç çıkarken bizim neden böyle oluyo😔