Deletedmom_31 Kızlar 16. Haftadayım. Baloncuk gibi pıtır pıtır bir his oluyor ve hafif bir kasılma hissi. Ama gaz sancısıdır diye önemsemiyordum. Acaba bebeği mi hissetmeye başladım
Minisimb Ben 16+5 te o baloncukların hareket olduğuna emin olmuştum,hatta o gün videoya cekmistim çok net belliydi :)
BbGeBe Bende 16+6 yım. 2 gündür pıt pıt bir hareketlenmeler 🥰 ama mesela öğlen saatlerinde oldu kaç saat geçti bi daha hissetmedim. İlk zamanlar böyle mi oluyor acaba
Deletedmom70006 Evet kızlar o pıtırtılar bebisleriniz bence. Ben de aynı haftada hissettim ve birkaç gün sonrasında da bebisim olduğuna emin oldum. Heralde dünyanın en güzel duygusu budur 🧡