Kızlar merhaba öncelikle hepinize sağlıklı ve mutlu doğumlar diliyorum.
17 Mayıs günü kontrole gitmiştim öncesinde zaten haftalardır 4 cm açıklığım vardi (1-2 hafta) doktorum açıklığın 5 cm olduğunu ve artık dogurmam gerektiğini söyledi çünkü rahim ağzında kanama vardı bakteri oluşumu riskini göz önünde bulundurarak kabul ettim, eşimle görüştüm hemfikir olduğumuz için o da bu kararımıza saygı duydu ve yatış işlemlerini başlattık hastaneye gittiğimde açıklık 6 cm olmuştu bu arada ben hiç bir şekilde sancı hissetmiyordum suni sancı verildi damla damla 1 saat oldu olmadi açıklık 8 cm olmuştu ve ben yine sancı hissetmiyordum ama nstde çıkıyordu sancılar artık suyumu patlattılar ve herşey burada başladı çok fazla sancı hissettim öldüm öldüm dirildim diyebilirim acı eşiğim yüksek olmasına rağmen sancılar beni çok yıprattı çok kısa sürede tam açıklık 10cm olmuştu zaten eşimin desteği benim sakin kalmama çok yardımcı oldu süreci birlikte yönettik neredeyse diyebilirim 3 saat boyunca her sancıda ıkındım doktorum ve ebeler çok sabırlıydı ama ben artık dayanamıyordum sancılara sezeryana alın diye yalvarıyordum eşime anneme doktoruma ama hepsi çok az kaldi sabret diyorlardı benim için kötü olan şey doğumhanede kürtaj yapılıyordu ve bu yüzden bekliyor ve sancıları çekiyordum kürtaj bitti beni hemen aldılar ve 15 dk içinde doğurdum olumsuz hiçbir şey yaşamadım çok şükür sadece canım çok acıdı makat ve vajina birbirine çok yakın olduğu için kesi atılmasi gerekiyordu aksi takdirde yırtılma olacaktı bende kabul ettim iki kez başka bir doktor üstten bastırdı ve bebeğim geldi bu kısım gerçekten mucize gibi kızlar 6 dışarda 1 içerde dikişim var iyi ki atılımış zaten hemoroid var daha kötü olurdum. Benim hikayem böyleydi sancı boyunca tüm hamileler için dua ettim inşallah çok kolay doğum tecrübeleriniz olur sağlıkla kavuşun bebeklerinize ❤️❤️❤️❤️