Canım ben 2 kez geçirdim dış gebelik ikisi de iğneyle sonlandırıldı.
Sonrasında normal hamile kaldım Allahın takdiridir ki onun da kalbi durdu kürtaj oldum aradan 3 ay geçtikten sonra yine hamile kaldım bu sefer oğlumu sağlıkla aldım kucağıma.
Lütfen isyan etme bunu da bir sınav olarak düşün.
Hakkında hayırlısı olsun inşallah.