Günde 3 kere 200 mg progestan ve bir kere 50lik kalçadan progestan iğne kullanıyorum. 16+4 ikiz gebeliğim var. Bugün sabahtan beri aşırı diyebileceğim şekilde akıntım var ilaçtan MI ki diyorum ama en basından beri kullanıyorum hafif hafif de kasıklarımda vajinamda sızı hissediyorum. Başına benzer durum gelen var mı acaba