Ruk Kızlar merhaba. Allah nasip ederse yarın sabah 9da doğuma gireceğim inşallah. İkinci sezeryanım olacak. Sizlerden hem doğumun hem de sonrasının kolaylaşması için dua rica ediyorum🥰
Atak66 Ruk ay ben de genel anestezi istiyorum. Olmuşsundur şimdi nasıl geçti acaba girersen mutlaka yaz benim de 4 haftam kaldı korkuyorum :/
Ruk Atak66 merhabalar benim ikinci sezeryanım oldugu için biraz ağır geçti malesef bu sefer ilkine nazaran. Ama ikimci gün daha iyiyim hamdolsun
Atak66 Ruk çok geçmiş olsun atlattin çok şükür ayilmada problem yaşamadıniz inşallah ağrı illa ki olmuştur neyse ki geçti benim de yirmi gün kaldı :)
Ruk Atak66 benim de en korktugum acıdan ziyade ayılamama korkusuydu açıkçası. Ama hayır hiçbir sorun yaşamadım:) Rabbim size de kolaylaştırsın inşallah