Esilaysenur Kızlar 38 de doğum yapan varmı bebeğin durumu iyi mi ilk önce nişan mi geldi suyunuz mu geldi kızlar da başka erkeklerde başka mi oluyor acaba bilmiyorum ki ..
MasalAlparslanMom Esilaysenur 38+2 de 3.500 gr normal doğum yaptım 👼🏼😌 nişan su hiçbişey görmedim 😅hepsi bi anlık sancıyla geldi gitti. 😅😇
OktayMeltemSahin MasalAlparslanMom sancınız tam olarak neredeydi yani ben 39 um nişan su hiçbişey yok ama dün geceden beri seyreden ve ara ara şiddetlenen bir ağrım var anlayamadım sancı mıdır bu ? Doktora gitmeme gerek varmı dır ?