ramonun_annesi Valla canım öyle özellikli bir program yapmadım ben bende ilk 3 ay mide bulantısı vs olmadığı için ben kilo vermedim Ya da sabit kalmadım aldım şimdi de artık kahvaltıyı güzel yapıyorum akşam yemeğini ekmeksiz bir tabak şeklinde yapıyorum Yani yemeği azalttım sadece ve çok almadığımı fark ettim