Bir haftadır geçmeyen öksürüğüm vardı kuru öksürüktü ve herhangi bir enfeksiyon belirtisi yoktu bu yüzden alerjik demişlerdi. Ama dünden bu yana balgamlı öksürüğe döndü ve burun akıntısı hapşırma baş ağrısı hepsi birden başladı 🤦🏻♀️ yalnız yaşıyorum ve çalışıyorum kendime mümkün olduğunca dikkat etmeye çalışıyorum ama sanırım bağışıklığım çok baskılandı yoksa hemen hasta olmazdım 2 senedir ne grip olmuştum ne de covid, hem de hastalığın içinde çalışırken bile. Ama hamile olunca her şey değişiyormuş vücutta 🤰🏻