Kızlar 33+6 haftalığız hastanede yatıyorum kolestaz ve sancı yüzünden sancılarım ilaçla sıfıra indi kolestaz içinde ilaç veriyorlar 2 defada ciğer geliştirici iğne yaptılar ama bu iğne işe yarıyormu gerçekten😔bize dua edin nolur erken gelmesin zamanında saglıkla gelsin yavrum doğupta yanımdan almalarına korkuyorum😔😢🤲