Güzel annelerim ilk hamileliğim olduğu için çok tecrübesizim deneyimlerinize ihtiyacım var 🙏🏻21. haftamdayım dün ağrı ve baskı hissiyle doktoruma gittim enfeksiyon sandım ama bebeğin kafası çok aşağıda dedi doktorum rahim ağzının bi kenarına dayamış kafasını o baskı yapıyomuş bana. Rahim ağzım kapalı ve rahim ağzı uzunlugunu tam ölçemedi ama 32 cm dedi. Proluton verdi yat dinlen dedi. Öyle olumsuz konusmadı ama ben çok korkuyorum dünden beri ağlıyorum bebeğime bişey olcak diye. Böyle bişey başına gelen var mı?