esrahmet61 Arkadaşlar 39+6 yım ikidir bebek sol tarafta toplaniyor sağ tarafım boşalıyor 15 dk da bir oluyo simdilk sancı mıdır yine yalancı olmasından korkuyorum
Deletedmon00881 esrahmet61 iki defa değil canım, sürekli olması gerek, bebek toplanıyor ve kasıklara baskı ve batma yapıyorsa bel ağrısı da varsa sancıların başlamıştır, sıklaşınca, artık sana rahat vermeyince hastaneye git canım..
haticerabia45 esrahmet61 3-5 dakikada 1 sık ve şiddetli karnının bütününde sertleşip gevşemeler, düzenli kasılma ve toplanma,, kasik ağrısı varsa bebiş geliyor demektir canım 🥰
esrahmet61 Deletedmon00881 bugünden beri bel ağrılarım var 15 dk da bir toplanıyor sonra kasıklarıma ağrı giriyor 20 sn filan surup bebek normal haline donuyo bakım sürekli olck mi takip ediyorum
haticerabia45 Atak66 o kendini belli ediyor canım bende ayni tedirginlikler içindeydim ama geleceği vakti haber veriyor 🥰🥰
esrahmet61 Atak66 valla öyle oldu şimdi 10 dk da bir belden sancı giriyo ama şaşırdım nokta pilates topunda çok hissetmiyorum yatınca ya da ayakta da çok hissediyorum yalancı olabilir mi acaba
Deletedmon00881 Melehat play Store’dan sancı sayar yaz çıkıyor canım, yorumları iyi olan birtanesini yükle
esrahmet61 Bilgisi olan bişe diyebilir mi rica etsem yatarken ve ayakta hissediyorum ama pilates topunda o kadar çok hissetmiyorum yalancı sancı mıdır yattigimnyerde kontrol ettim 10 dk da bir oluyo