Naile_7732 Kızlar bugun kontrole gıttım bebegım 2550 gram sızce normal mi ben daha fazla bekliyordum sızın kac kılo bebıslerınız ayrıca 15-17 haziran arası sezeryan yaparız dedi
Duygumiran Naile_7732 bnce cok guzel kuzum masallah benimde 34 +3 de 2500 gramdi simdi 35+4 olduk bnmkini dr 37 ortasinda aliriz dedi
htccsknr Naile_7732 biz 34 de 2023 gramız 😂❤️ Normal doğurmak istediğim için kilosunun fazla olmaması avantaj o yüzden hiç takmıyorum kafama 😁🧿 Sağlığı yerinde çok şükür, kilo önemsiz 🥰🧿
Guler123_ kuzeymomsss geçen hafta 36 haftalıkken biz de 2.700 dük bugün 37 haftalık olduk 2.800 gramız
Nurayefem Naile_7732 merhaba devlet hastenesj takiplimisiniz bende gidicemde 34+3 te bana da tahmini gun verirmi acaba
htccsknr Turkaninalli değil bence, her bebeğin kendine özel gelişimi var :) doktorunuz sağlıklı dediyse gerisini boşverin :))