Guler123_ Kızlar bugün NST’ye girdim sonucum böyle çıktı sizce nasıl anladığım kadarıyla sancım var görünüyor aranızda bilen var mı
Guler123_ Ormanmeyveli yok hayır aksine açılman yok sen daha dogurmazsın dedi kız kocam evde değil 🤣🤣🤣 o evde olsun öyle dogurayim ondan korkuyorum adam uzun yol şoförü bugün yarın Türkiye’ye girecek ben eşim yanımda olsun istiyorum 🤭🤭🤭
Ormanmeyveli Guler123_ Kizz inşallah eşin gelince olur o zaman 😂😂 şimdi anladım niye korktuğunu😂 inşallah kolay dogumun olur eşin yakindayken 🤲
suleesrky Canım sanci yukselip birden iniyorsa bebek hareket ettigi icin oluyormus, sanci demek değilmiş o 🤭
Guler123_ Busoo mutluresim diye birleşik olarak Google yaz ilk çıkan sayfaya tıkla oradan adımları izle yüklemeye devam et diyor öyle yükledim