Leyla1938 Merhaba anneler oğlum 21 aylık ve pek konuşmuyor sizinkiler ne durumda doktora götürmeli miyim. Erkek çocuğu geç konuşuyor diyende çok fazla 24 aydan sonra açılıyor diyende var sizinkiler nasıl oldu. Endislenmelimiyim.
Sevdapl Leyla1938 kardeşimin oğlu 21 aylık şu an. Derdini anlatıyor en azından. Söylediğin kelimeleri tekrarlıyor o da söylüyor. Sabah kalkınca çorba falan diyor. Kamyon diyor oyuncağını istiyor.
Mlkysf Leyla1938 her çocuk bir değil benim oğlumda 2.5 yaşından sonra bülbül gibi sakimaya başladı konuşamayan çocuk öyle ilgisiz bi anneyde değildim ama vakti saati gelince konuşuyorlar annesi üzülme
Cmle1994 Leyla1938 Leyla1938 Oğlum tam 24 aylık yeni yeni anne demeye başladı hep dede dedi mama , bitti , aç gibi kelimeler var sadece bazen ne istediğini bile anlamıyorum ama acelem yok 4 yaşına kadar normal sağlıklı olsunlar yapacak birşey yok
Leyla1938 Sevdapl evet bende görüyorum bazı çocuklar güzel konuşmaya başlıyor. Bizimkinde pek tık yok daha
Sevdapl Leyla1938 sizin evde iletişiminiz nasıl? Kitap okuyor, oradaki resimleri oğluna söyletmeye çalışıyor. Boyama kitapları falan alıyor.
Leyla1938 Mlkysf ben şu bir kaç aydır çok ilgilenemedim konuşma konusunda hamileyim oyuzden şimdi biraz düzelince tekrar ilgilenmeye çalışıyorum. Bende bekliyorum bakalım nezaman konuşacak.zaten elimden geldiği kadar parklara falan sosyallessin diye çıkarmaya çalışıyorum.
Leyla1938 Cmle1994 aynen sağlıklı olsunlar başka bir şey olmasında insan tedirgin oluyor anlıyor her şeyi aama konuşmak istemiyor. Biraz daha bebekken baba dede cee ee falan daha çok kelime soyluyordu şimdi biraz daha sessiz. İnşallah yakın zamanda sosyallestikce açılır.