353877
Canım eşin arkandaysa hiç sorun etme. Benim kayınvalidemde koymak istediğimiz ismi beğenmedi, daha doğrusu insanlar laf yapmış o da kendini savunamamış banada bişey diyememiş eşime kızmış ne biçim isim falan diye, eşimde sen beğenmiyorsan sevmezsin çocuğumu demiş. Konu orda kapandı. Ben hiç muhatap bile olmadım