Badgirl_ ben devlette Doğum yaptım kontrol için de hep devlete gittim sancım geldiğinde ilk çatı muayenesi yapıldı Doğumdan bir gün önceydi yani nst de 28 haftalıkken oldu doktor her ihtimale karşı deyip istemişti ama normalde 33 haftalıktan başlayıp her hafta isteniyo