17 haftalık hamileyim doktor sırt ağrımın olabileceğini söyledi.Bebek aşağıdaymış zamanla yukarı çıkar dedi.Sıkıntı olmadığını söyledi.Ben şuan arada bir sırt ağrısı çekiyorum.Bebeğin aşağıda olması sorun olur mu?Korkuyorum ama doktor sorun yok dedi.Benim gibi olan var mı?