NebahatDemirhan Arkadaşlar 37+5 günlük hamileyim ama bebeğim ters ben sezeryan olmak istemiyorum normal doğum yapmak istiyorum bana dua edermisiniz? Rica etsem.
ElifKarata NebahatDemirhan canm rabbm yardımcın olsun makat geliş doğumlar da var ama bebeğin iriyse makat geliş cok zor diye duydum birde dönmesi için bazı hareketler vardı
ElifKarata NebahatDemirhan gebe okulları var canm oralarda anlatıyorlar dı birde ınternet ten de bakabilrsn doktoruna da danış