Srfe_01 GriMavi ılk 3 ay onermıyolar sonrası bısey olmuyor dıye bılıyorum 3 gün önce ben kendım boyattım 😂
Missmiyuki GriMavi ben hayatımda ilk defa organik boya aldım ve çok memnunum normal saçsaç boyaları meğer ne kadar kimyasal kokuyormuş. Bunun hiç kokusu yoktu mis gibi bence bitkisel boya bak ya da kuaföre gideceksen var mı sor derim