BraTurgut tabiki canım bide 40 haftayı geçerse isteme şansımız var zaten akciğerleri tamamlandıysa ciğer geliştirici vurmaya gerek olmayacak bir durumdaysa bebek her turlu gelince nefes alır. Ama 41 haftayı geçtikten sonra daha suni verecek daha belli değil normal olacağı gelmezse sezaryen olacağımıza en azından erken olsun daha mantıklı