Haticd 37 haftalık hamileyim bebek hareketleri hiç hissetmedim dünden beri hastsneye gittim nst ve ultrasyonda herşey güzel çıktı ve doktor ben gördüm hareketini dedi neden ben hiç bişey hissetmiyom benim gibi yaşayan oldumu kızlar
Hazal-karabulut1 Yeri daraldığı icin o haftalarda çok fazla hareket olmuyor. Çikolata yiyip solunuza uzanmayı denediniz mi ?
Haticd Hazal-karabulut1 hepsini denedim hiç hareket yok ama doktor herşey iyi diyo hiç bişey anlamadım
Eskaoz Eline hindistan cevizi yağını veya badem sarı kantaron halis zeytinyağı al karnına sur ovala perine masajı (vajinal masaj ) yap ova ova karnını yağla sıcak dusunu al tatlı ye bir uzan.bakalim