caption Merhaba arkadaşlar 1 hafta oldu 2. Doğumumu yaptım sezaryen ile kabızlık sorunu çekiyorum. İlk Doğumda böyle bir şey yaşamamıştım. Bu gün elim eczaneden duphalac diye şurup almış kullanıp memnun kalan var mi ? Yardımcı olursanız çok sevinirim
meltemcanli caption ben kullanmıştım. Memnun kaldım bir de sürekli hoşaf içmiştim hem süt de arttırıyor 😊
Nazlimom caption bende 4 gün çektim doktora yazdım duphalac şurubunu önermişti ondan sonra rahatladim
Sinemmmmm58 caption bende tam tersi ilkinde cok yasadim kabizligi 2. De yasamadim aslinda bol bol kayisi hosafi icin
Sema065 @caption 3 ay oldu halla sıkıntıdayım şurup bitti tekrar almak istemiyorum doktor alışkanlık yapar dedi korktum almadım birdaha 😂
nurcan1007 En güzeli sabah aç karnına 1 bardak sıcağa yakın ılık limonlu su çok güzel bağırsak calistiriyo ben 1 ay cektim o şekilde düzene girdi