Tuqc333 Merhaba 6+4 haftalık hamileyim. Düşük tehlikesi yaşadım. Bugün kontrolüm vardı doktorum geçen haftadan bugüne kesenin gelişmediğini söyledi🙁 bu durumu yaşayan varmı aranızda . Kürtaj yapabiliriz haftaya tekrar baktıktan sonra dedi.çok moralim bozuk.
Patito__ Tuqc333 CNm bnm başından beri kese küçük bebek büyüyordu kese buyumuyordu sonra kalbi durdu maalesef inşallah sizinki düzelir ama hersye hazırlıklı olmak lazm moralinizi asla bozmak istemem ama hersyi düşünmek lazm inşallah güzel olur hersy
ozgekilic7 Tuqc333 benimde bebek büyüyordu kese büyümüyordu 8.haftada kalbi durdu kürtaj yaptılar😢 sıkıntılı bi durum insallah sizinki büyür🙏🏻
mcansum Tuqc333 bende de öyleydi 9 hafta da gördüm büyümüyor değiş yavaş büyüyor geç döllenme sanırım
Bahar29 Tuqc333 benimde öyleydi son kontrole gittiğimde maşallah her şey normale dönmüştü içinizi ferah tutun
Tuqc333 Patito__ herşeyin başı sağlık ve moral evet ama işte🙁 tüp bebek ile hamile kalmıştım ilk gebeliğimdi🙁 umarım haftaya kadar gelişim gösterir…
Patito__ Tuqc333 burdan biride tüp bebekte aynı problemi yaşamıştı çok uzulmstm benmde başıma geldi maalesef hersy kısmet
Tuqc333 mcansum tüp bebekle hamile kaldım. 6.haftadayım ama gelişmemiş dedi doktor 1 hafta bekleyecez büyümezse kürtaj yapacağız dedi🙁