Nur92 Arkadaşlar makinede bebek ayarına baktım 60°’yi gösteriyor bebek kıyafetleri için çok fazla değil mi ? Bebek kıyafetleri zaten çok küçük bu yüksek ısıda çekip daha da küçülmez verme siz yenidoğan bebek kıyafetlerinizi kaç derecede yıkadınız ?
Yesimalmila Nur92 bencede 60 cok ben 30 da yikadim ki bebek kiyafetleri pamuklu oldugu icin 30 da bile fark etti.
Ayselsilahimigetir Nur92 ilk defa yıkıyorsan 30 derecede yıka ama kullanildiktan sonra b*k lekesi falan 30da çıkmıyor demişti bi yakınım o zaman da 40 dereceye atarsin 🙈🙂
begumge Nur92 30 derece kısa programda yıkadım. Belki lekeli olduğunda uzun programı kullanırım ama 40 ı geçmemeli bence de.
Eylul2018 Benim de makinemde bebek çamaşırı programı var 30 dereceye ayarladım bende ama çok uzun yıkıyor ya 2 buçuk saat normal mi
Busranurasikk Nur92 bende dün yıkamaya başladım elde yıkama 30 derece 800 devir e ayarladım 1 saat e yıkıyor canım 🤗
Ladess Nur92 30 dk 30derece de yıkıyorum,baktımkindurulama suyunda deterjan var 20dk daha duruluyorum
tly Kiyafetlerin çoğunda elde yikayiniz yaziyo bende endiseliyim makineye atma konusunda kara kara düşünüyorum atsam mi diye