Defnemmm inşallah öyledir🙂 bende sildikçe gelmesin diye dua ettikçe geliyordu. Hatta 1. Günden sonra pembelikte kalmadı. Oldukça yoğunlaştı. Adet dönemimdeki gibi pedimi değiştiriyordum.O derece yoğundu. İlk gebeliklerde böyle olabiliyormuş, doktorumun demesi .Güzel haberlerini bekliyorum🙏🏻