Fatmanur40 Bebeğimde gelişim geriliği olduğu icin doktorum dopplr çekilsin dedi yaptıranlar var mi bi sıkıntı çıktı mi
Duygu_12 Fatmanur40 herkesde sıkıntı çıkacak diye bir şey yok canım doktor yaptır dediyse kesinlikle yaptirmani doktorun diycegine uymani tavsiye ediyorum.yorum okuyup kendini sitrese sokma 10 dakikalik bir islem inşallah bir şey yoktur kaçıncı haftadaydin
CansuDRY Fatmanur40 Gelişim geriliği olduğu için değil de ayrıntılı ultrasonda bebeğe giden iki damarımda da direnç çıktı. Gelişim geriliğine sebep olabilir, dendi. Aspirine başladım. Sizde de buna bakılacaktır büyük ihtimal.