Nlnylmz ben Mehmet Ali bey e gittim.. Yaklaşık 35-40 dk sürdü detaylı usg ve tek tek inceledi bebeğin organlarını.. Bebeğin pozisyonundan dolayı göremediği, emin olamadığı herşeye tek tek tekrar tekrar baktı.. Çok ilgilendi.. 600 TL ye yaptırdık.. Göbek kordonu yüzüne geldiği için yüzünü görememiştik.. Bi kaç gün sonra gelin ücretsiz şekilde yüzüne bakalım belki görürüz dedi.. Kısacası çok memnun kaldık.. Tavsiyedir :))