Arkadaşlar 31.haftamdayım daha önceki haftalarımda herhangi bir şikayetim olmadığı için doktorum gerek görmedi fakat şuan iyileşmeyen genital mantarım sebebiyle pazartesi aç karna şeker yüklemesi yapalım bi dedi ama hiç bu haftalarda şeker yüklemesi yaptıran oldu mu biraz endişelendim açıkçası