Lykiav Kızlar bebeğimde 2 hafta gerilik var. Uygulamada 35+4 gösteriyor. Geçen günlerde acile gittim ama hiçbir şekilde bilgi vermediler. Sadece suyun ve sancın olunca gel dediler. Böyle bir durumda tahminen kaçıncı haftada doğururum?
Yeliz6767 Bende 37+6 da gittiğimde doktor 35+1 uyumlu bebek küçük dedi 39+4 oldum bekliyorum gelmesini sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah doğduktan sonra kilo alıyorlar önemli olan sağlıklı olması 🥰🤲😊