Esreyup42 İkili test sonucum şöyle papp a-4260 Serbest beta hcg-40,6 Anlayan varmı acaba e nabızda sonuç böyle çıkmış değer normal yazıyor ne demek oluyor bilen varsa yazabilirmi arkadaşlar lütfen
Esreyup42 yigitinannesiiiii devlet hastanesinde yaptırdım e nabızdan baktım sonuçlara doktor randevuma daha çok var merak ettiğim için sizlere sorayım dedim