Kızlar 37 haftalık hamileyim, dün bebek hareketlerini az hissedince sabahtan doktora gelmek istedim.
Muayane olunca doktor bebeğin 34 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi ve acil nst istedi.
Nst de bi sıkıntı yok ama 3 4 gün yatışını yapalım ve günde 4 defa nst ye gir dedi ona göre eğer kalp atışında yavaşlama görürsek doğumu başlatırız dedi. Zaten bebeğim makat duruşta yani kalp atışında bi sıkıntı olursa sezeryan olacağım direkt. Bebeğime bir şey olacak diye çok korkuyorum bu şekilde gelişim geriliği olup ta bebeğine sağlıkla kavuşan var mı acaba 😑
Bu arada ciğer geliştirici ilk dozu vuruldum 5 saat önce