Merhaba kızlar bebeğim de gelişim geriliği var düzenli besleniyorum protein ağırlıklı ama ben kilo alıyorum bebeğim pek almıyor gelişmiyor 1kilo154gr şu an doktorum perinotolojiye yönlendirdi damarlarında sıkıntı var mi yok mu diye böyle bisey yaşayan var mi bebeğini sağlıkla kucağına alan erken doğum yapan